A continuació s'enumeren els requisits tècnics que ha de complir per poder operar de manera correcta amb el Portal.
Consulta de requisits recomanats de navegador
Deshabilitar el bloquejador de finestres emergents al navegador. Recordeu que pot tenir més d'un bloquejador de finestres emergents.
Gookies i JavaScript habilitats en el navegador.
Connexió de banda ampla segons el volum de documentació a presentar.
Aquest certificat es farà servir per a identificar la persona (física o jurídica), o al seu representant, que accedeix al Portal.
La plataforma admet com a sistema didentificació i signa els certificats electrònics qualificats emesos pels prestadors de serveis de certificació que compleixin amb el reglament eIDAS 910/2014/CE i que es trobin inclosos tant a la llista de prestadors espanyols reconeguts , a nivell nacional, com a la llista de la Comissió Europea, a nivell europeu . Si el vostre certificat no es valida correctament, però sí que es troba entre els especificats al document de certificats admesos, preguem es posi en contacte amb el servei de suport.
A més de disposar dun certificat electrònic vàlid, per a realitzar una signatura electrònica en el sistema haurà de disposar del component client de signatura {0} que podrà descarregar en el següent enllaç:
Aquest és un component fonamental per executar laplicació delaboració i presentació dofertes. Lentorn Java ha destar actualitzat a lúltima versió.
Per comprovar la versió o descarregar-la, ha daccedir a la següent pàgina web: http://java.com/es/
Per poder licitar electrònicament vostè necessita descarregar prèviament laplicaciò de presentaciò dofertes. Aquesta aplicaciò es quedarà instal·lada en el seu ordinador i podrà accedir-hi mitjançant lIcona daccés directe sense necessitat destar dins de la Plataforma de Licitació Electrònica.
Laplicació li permetrà crear ofertes sense necessitat d'estar connectat a Internet, i desar els canvis fins que decideixi presentar-les electrònicament.
Descarregar laplicació de presentació dofertes